ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

....


از اون بالا وقتی داشت زمینو نگا میکرد یادش اومد اون روزای سخت!!!





یکی از ما هم پرواز کرد!






بابک همیشه پیروز باشی!

نظرات 3 + ارسال نظر
سوفیا شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ق.ظ

سلام ینی چی یکی از ما پرواز کرد؟ یه لحظه فکر کردم دوستتون از دنیا پرواز نمودن .انشاا... شمام به همین زودیا پرواز کنید شما بیشه سریا یه کم خودشیفته هستیدا این عکسه دوستشو تو وبش میزاره اون یکی تو وبش برای دوستش مهمونی خدا حافظی میگیره یه کم خودتونو تحویل بگیرید دوستتون هر جا که میرن براشون آرزوی توفیق دارم

دوسته دیگه چه میشه کرد ما که همین یه دوست رو بیشتر نداریم
یه دنیا هستش و یه بابک
در مورد پرواز رجوع شه به داستان جوجه کبوتر زشت!
برای شما هم آرزوی توفیق دارم

رزا یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ب.ظ

پرواز کرد؟
آها ازون نظر پرواز کرد
با سوفیا موافق هستم
خودشیفتگی به وضوح دیده می شه
به هر حال جفتتون شاد و پر از آرزوهای قشنگ باشید

همچنین شما

وحید دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:24 ب.ظ http://sakhto-tolid.blogfa.com

سلام خوشحال هستم که از وب من دیدن کردی

اگر علاقه مند به تبادل لینک هتید من را با نام ساخت وتولید لینک کرده و در نظرات اطلاع داده تا من شما را با نام دلخواهتان لینک کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد