ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

آخرین فصل

 سر جلسه امتحان نشستم و برگه سوالات رو گرفتم دستم .طبق عادت همیشگیم شورع کردم به خوندن روزنامه وار همه سوالات . با کمال تعجب دیدم که نصفی از سوالارو خوب بلدم و نصف دیگه رو اصلا نمی دونم چی هست .  امتحان کتاب باز بود . هرچی کتاب رو ورق زدم اصلا همچین موضوعی تو اون تنها فصلی که جزو امتحان بود پیدا نبود من دیگه گیج شده بودم . بیست دقیقه مونده به آخر امتحان من هم سوالایی رو که بلد بودم کامل نوشتم .کتاب رو گرفتم دستم و همین طور فصلایی که نخونده بودم رو ورق زدم با کمال تعجب دیدم مو ضوعاتی که نیمی از سوالات رو تشکیل میداد توی فصل بعدی اومده بود  تازه شروع کردم به خوندن اون فصل و یکی دو تا از سوالا رو تند تند نوشتم .

بعد امتحان دیگه روم نشد از بچه ها بپرسم که دو تا فصل جزو امتحان بود؟

هر چند می دونم پاس میشم چون میان ترمشو خوب داده بودم ولی می خواستم یه نمره الف ازش بگیرم

خواستیم این آخر عمری با خاطره خوش از دانشگاه فارق التحصیل شیم که نشد

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ب.ظ


بس بخندیدیم مایه ی انبساط خاطر شدید اصلا بد به دلتون راه ندید که خدای نکرده ...از این چیزا پیش میاد خوب بالاخره فارق! التحصیل شده از این دردسرام داره دیگه

چه میشود کرد گو اینکه بچه مثبت بودن به ما نیامده

بابک.پ.25 جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 ق.ظ

خداقوت طبق معمول
ببینم؟
شعر ننوشتی برادر
دلم واسه جاده و تمرینات هوازی کنار جاده لک زده
نامرد ُ یکی دو تا عکس از بیشه سر بنداز دلمون واشه
بدرود

به مرد همیشه در صحنه !
بذار امتحانام تموم چشم یه چنتا عکس میذارم
نه بابا دیگه وقتی برام نمونده بود که براش شعر بنویسم
این اخرای دانشگاه دیگه حس شعر نوشتن واسه استادا رو ندارم
راستی راستی داره درسم تموم میشه ها

بابک.پ.25 جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ب.ظ

یادته گفتم هر چیزی زمان خودش اتفاق میافته
حالا دیدی
صبر کن جاهای خوبش تازه داره شروع می شه
بای

خیلی مخلصیم

سودابه چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 ق.ظ http://inmyheart.blogfa.com

سلام دوست عزیز من همون غربت نشینم و بسیار خرسند از آشنایی با شما .

البته که نیاکان ما کورش کبیر و داریوش بودند که مایه فخر ایرانیان در طول تاریخ هستند .

ولی در وهله ی اول من خودم رو یک مسلمان میدانم و بعد یک ایرانی .

البته ریاکارانی هم در بینمان وجود دارند که ذهن ما رو نسبت به اسلام محمدی خدشه دار کردند پس دوست من تقصیر از شما نیست که اینگونه پنداری دارید مقصر مسلمان مابانی هستند در بینمان .

برقرار باشید و بازم بهم سر بزنید .

باز گلی به جمال شما که حداقل در وهله دوم خود را ایرانی می دانید
حتما هم بهتان سر میزنم و از نوشته های تان لذت میبرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد