ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

سر قرار همیشگیمان





گفتم چه عکسی رو بذارم تا حال و هوات تازه شه!

پیش خودم گفتم سر قرارای همیشگی وقتی که سر کوچه مان مثل همیشه ده دقیقه ای معطلم میشدی چشم به این کوچه میدوختی و  آن خانه و باز بعد از آن انتظار وقتی مرا میدیدی خشمت را فرو میدادی و هیچ نمی گفتی جز سلام !چتی هستی! همیشه به این صبر و حوصله ات حسادت می کردم.

باز هم منتظرم سر همان قرار .

نظرات 8 + ارسال نظر
علی اشرفی سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ب.ظ http://dokkan.blogsky.com


آقای فردوسی‌پور لطفن دور بر ندارید:

وبلاگ «دکان دو نبش روشنفکری» به روز شد. با یادداشتی به‌بهانه‌ی حمایت 97 درصدی از برنامه 90

التماس دعا.

از نوشته هات خوشم میاد حتما می خونمش

سوفیا چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:24 ق.ظ

دلتنگی خیلی زیباست زیراتورا مجبور می کند قدرشناس شوی اما گاهی دلتنگی سودی ندارد چون قرارهایی که گذشته اند دیگرباز نمی گردد وتودر دلتنگی هایت تمام خواهی شد به همین سادگی

یه روزی سر امتحان کترل که یکی از سخت ترین درسای مکانیکه استاد بزرگوارم که خیلی دوسش داشتم آخر برگه امتحانی نوشته بود :
از چه دلتنگ شدی دلخوشی ها کم نیست
براش نوشتم :
دیده گر تنگ شدی دیدنی ها کم نیست
غم که را پایان است رفتنی ها کم نیست

نمی دونم چرا باید همیشه غصه دور شدن از عزیزانم رو داشته باشم

وروجک ماجرا چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:59 ب.ظ

سلا م
ببخشید با کی بودین ؟؟؟؟
چه مشکوک!!!
چه یار باوفایی

آهای وروجک! نبینم سرک بکشی ها!

بابک.پ.25 پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام
چتی هسی؟
دمت گرم، ندونی که چه فازی هدا وقتی بدیمه
زنگی واقعی تر از چیزی بیه که فکر کردمه خله واقعی تر و گاهی هم وحشتناک تر
و الان مطمئن هسمه که اونجه بهششت هسه
باور هکن
دونی که من هیچ وقت دراغ نامه
موفق باشی
بای بای

اره حق با دراغ گوئه!
رفیق روزهای خوب رفیق خوب روزها

وروجک ماجرا دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:53 ب.ظ

او ترسیدم ! چه تهدید امیز! مگه چی گفتم؟؟!!! (:

من یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:14 ق.ظ http://randeh.blogfa.com

سلام ممنون از نظرت
اگر انتظار کشیدن توی این عکس باشه به نظر من که دردناکه//// البته درد نه غمناکه
خوشحال میشم بازم بهم سر بزنید

بت سر می زنم

غربت نشین چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 ق.ظ http://inmyheart.blogfa.com

سلامی دوباره .

عکس قشنگی بود و حکایت از سردی هوا و رطوبت شما میکرد .


در مورد پست قبل باید خدمتتون عارض شوم که من فصلهای خونده رو هم تو امتحان لنگم .

داداشه بابک دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام خواری برار،بابک رفته ما که هستیم یکم مارو هم جوزه ادما حساب کنین بابا،عکسه توپه اما می تونستی تو یه روزه افتابی اونو بگیری تا قشنگتر بشه،شایدم عمدا گرفتی تا دلتنگی دلتو با هوایه ابری نشون بدی.از همه اینا گذشته ممنون که CD کتیاره بیاری.لابد گنی چه اینجوری بیمه باتمه چون راه ارطباتی دیگه باتو دنیه.مرسی بای

به داش مازیار !از این ورا
این قدر ما رو شرمنده نکن ما که از خدامونه
به روی چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد