ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

دل آب




دل رودخونه گرفته

خیلی وقته

رنگ مهتاب و ندیده

قلب رودخونه صداش دیگه نمی آد

انگاری

مرده دل آب

آسمون داد میزنه

آهای! جلبکای زشت و بی رنگ

رها کنین صورت آبو

بذارین بیافته مهتاب

توی بی رنگ دل آب

نظرات 3 + ارسال نظر
amirali یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:59 ب.ظ http://sms2him.blogsky.com

در جستجوی کار
khoshhal misham ba in esm mano be doostat ezafe koni,begoo ta manam be hamoon esmi ke mikhay linket konam

باعث افتخاره به روی چشم

سوفیا سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام چه جالب مطلب جدید نوشتین
شایدم بیوفته مهتاب توی آبی دل آب !! شعرتونو دوست دارم شاید اگه تهران بودید برای محفل شعرامون دعوتتون می کردم البته شاید!!اینم از نقد سازنده خوبه؟این به اون در

من به خودم جرات نمی دم که تو جمع شما ادبیاتی ها حضور داشته باشم چون میدونم اونوقت اون محفل میشه کرکر خنده شعرهای من
تقریبا دو سه ماهی بود که من هیچ روز تعطیلی حتی جمعه ها و تعطلات رسمی دیگه نداشتم وقتی پریروز رفتم سرکار دیگه حتی نای حرف زدن نداشتم و یک سستی در من به وجود اومده بود به مدیرم گفتم باور کن امروز هیچ بازدهی برات ندارم اون هم دلش به حال من سوخت و گفت امروز رو برو استراحت کن خلاصه بعد از سه ماه من یک روز رو مرخصی گرفتم و فرصتی شد که از خجالت همه در بیام تا چه قبول افتد و چه در نظر آید!
و ممنونم از نقد سازندتون

بابک.پ.25 پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ

تنت را به ناز طبیبان نیاز مباد
خسته نباشی رفیق خوبم
دل منم با این عکس آب می شه

این شهریار مگه امون میده از بس گریه میکنه
چطور مطورایی
از قرار معلوم جمعه فردا هم باید برم سر کار
مواظب خودت و مردم کرج باش می دونم که یه بابک و یک کلان شهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد