ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

پرواز


دیشب به خواب شیرین پرواز می کردم

بر فراز باغ خانمان

گویی آزاد و رها دستان خویش باز می کردم و به آسمانها جولان می دادم

بسیار شادمان بودم

آرزوی همیشگی ام پرواز بود

خواب هر شب روزهای کودکی ام

جاذبه زمین که مرا به خود می گرداند و من هیچ گاه از آن رها نشده ام جز در خواب

سبک بار می رفتم و آزاد و رها

و آن بالاها هوا چه مطبوعست

و طعم رهایی چقدر شیرین است

نظرات 8 + ارسال نظر
مازیار شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ق.ظ http://sarayebishehsar.blogsky.com

درود دادا
ویییییییییی بوینم مثله اینکه خله مریضی
متمعنی اون شب تب نداشتی
نکه آنفولانزای خوکی بیتی
بهر حال خدا شفا حده

تی ور چی دیه ته خنا بدون
قابل توجه دوستان:
«تی خنابدون» مخفف عبارت « تی خنه آبادون » به معنی «خانه ات آباد!» می باشد که در تعارفات و تشکرات روزمره مازندرانی ها رایج می باشد.

پروانه یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

چه قدر این جا با صفاست!
بیشه سر ، دوستان بیشه سری ، شعر ، عکس... لهجه ی شیرین مازندرانی(همراه با ترجمه)
لینک ها :مسیح علی نژاد: سخنرانی اش در سان فرانسیسکو در 25 جولای همه را میخکوب کرده بود
....

با درود و سپاس فراوان

صفای کلبه ما از رونق دیدار دوستان است
بسیار ارادت مندیم!

پروانه یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

این شعر خیال انگیز شما مرا به یاد این شعر به یاد ماندنی فروغ با صدای حزن انگیزش می اندازد:

پرواز را به خاطر بسپار
________________
دلم گرفته است

دلم گرفته است

به ایوان می روم و انگشتانم را

بر پوست کشیده شب می کشم

چراغهای رابطه تاریکند

چراغهای رابطه تاریکند

کسی مرا به آفتاب

معرفی نخواهد کرد

کسی مرا به میهمانی گنجشکها نخواهد برد

پرواز را به خاطر بسپار

پرنده مردنی است.

بابک دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ق.ظ

پرواز؟
ای دلم هوس پرواز کرده
چه می کنی با آنفلونزای ورژن آ؟
بدرود

ای بابا ما خود آنفولانزایم
تو که خودت بهتر میدونی این چیزها به ما کارگر نیست
خوشبختانه این چند روزه به اندازه کافی در ما بیماری هست که دیگه جایی برای ویروس آنفولانزای خوکی و این جنگولک بازیها نباشه
مواظب خودش باش!

مازیار دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:47 ب.ظ http://sarayebishehsar.blogsky.com

چاکرم
تو می نشا بیمی منم تی وجین ایمه
قابل توجه دوستان
منظور از متن بالا یعنی هر رفتی یه امدی داره
از این دست بزنی از اون دست می خوری
بهر حال ما کوچیک شماییم
ناراحت نواش

ما خیلی مخلصیم دربست خلاصه اگه ما همدیگرو تحویل نگیریم که دیگه کسی ما رو تحویل نمی گیره!

وروجک ماجرا دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ب.ظ

میگن اونایی که خواب پرواز میبینن ادمای استثنایی هستن!به نظرت راست میگن ؟؟؟
اینو گفتم که بگم خودمم این خوابو دیدم!!!!!!!برای همین هم نمیدونم که راست میگن یا نه!!!

راستش به نظرم خواب بازتابی از تقلای درون آدمه و یک چیز ماورایی نیست
من از کوچیکی به پرواز علاقه داشتم و گاهی دست به کارهای خطرناکی میزدم مثل درست کردن بال و پریدن از رو دیوار منتها آخرین باری که داشتم واقعا پرواز می کردم مادرم جلومر گرفت و نگذاشت که از پشت بام خونمون بپرم !!
خلاصه اینکه شما هم مواظب خودتون باشین یه وقت دست به کارهای انتهاری نزنین

وروجک ماجرا سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ق.ظ

نه دارم به این نتیجه میرسم که بعضیاشون واقعا استثنایی هستن !!!!!!من جمله جنابعالی!
اتفاقا برعکس به نظر من که ماورایی هم هست.
این حرفا رو هم هر جایی نزنین میگن خدای نکرده یه خبراییه !!!!!!!!!!!!ههیییییی. وای وای خدا نکنه!!!!!!

آخه عمق فاجعه اینجاست که به همراه دوست مرحومم پرواز می کردم.
اما نگران نباشید چون آخرین باری که می خواستم بپرم هر چی زور می زدم نشد!
این نشون میده که حالا حالاها از شر من خلاص نمی شید. به قول معروف بادمجون بم آفت نداره!

سوفیا سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 ق.ظ

خوشا به حالتان که هنوز هم خواب پرواز می بینید چند وقتی است که که خواب سقوط می بینم آنهم از نوع آزادش.....
باد بازیگوش
بادبادک را
بادبادک
دست کودک را
هرطرف می برد
کودکی هایم
بانخی نازک به دست باد آویزان (قیصرامین پور)
شعرتون منو به یاد این شعر از مرحوم امین پور انداخت.نمی دونم چرامگه باید برای هر چیز علتی پیدا کرد...خدایش بیامرزاد

توی هر شعری یک احساس هست و توی هر احساسی یک آهنگ و به همراه هر آهنگی یک خاطره و مهم اون حس و آهنگه که در همه اینها مشترکه
همیشه اونایی که می خوان پرواز کنن اول از سقوط شروع می کنن و بعد به پرواز می رسن
ممنون از شعر زیبای که آوردید واقعا چسبید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد