ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

یک بشقاب سوسک

سوال: دو میلیارد تومان به شما می دهند(نقد) اگر یک بشقاب پر از سوسک را بخورید. قبول می کنید؟!

فرض کنید سوسک ها زیبا هستند مثل سوسک شکل زیر!

دقت کنید با دو میلیارد کارهای زیادی می شود انجام داد.سرمایه گذاری و خدمت به مردم و...

فکر کنید و پاسخ دهید. انیشتین می گفت :فکر کردن سخت ترین کار بشر است!

ولی بدانید که شاه کلیدرشد و پرورش مغز همین فکر کردن است!


جواب:

خوردن سوسک کار سختی است اما مسلم است که اگر حاضر به خوردن آن شوم همه اش را می خورم که به قول معروف آب از سر که گذشت چه یک من چه صد من پس دلیلی ندارد کسی را در این کار شریک کنم.
خوب دوباره همه جوانب را در نظر می گیریم:
-یک ظرف سوسک متعفن بد بوی و لجن مال شده بیماری زا
-دو میلیارد پول
سه باره:
- یک ظرف سوسک
-یه خونه بزرگ وسط یه باغ درندشت یه ماشین بنز آخرین مدل
چهار باره:
-یه ظرف سوسک خوشگل و خوشمزه
-یه کاخ زیبا بالای تپه ای سرسبز وسط یه بیشه خصوصی چند مدل از بهترین ماشینای دنیا شروع کردن به کاری که توانایی شو داشتم ولی هیچ گاه پولشو نداشتم سفرای دور دنیا ......

به راستی چرا باید از سوسک بدم بیاید جز اینکه سالها فکر می کردم بد است پس به راحتی می توان فکر کرد که سوسک غذای لذیذی است حداقل در مدت زمانی به اندازه خوردن یک ظرف از آن
در ضمن سوسک ها خیلی هم تمیزند شاید شما شهریها تصور غلطی از سوسک دارید که آن هم به خاطر این است که آنها را در جاهای خاصی دیده اید
من حاضرم این کار را انجام دهم بدون اینکه حالم به هم بخورد بلکه آن را ضیافت پول دار شدنم تصور می کنم یعنی یک توفیق اجباری یعنی یک حال دوبل یعنی نه تنها به من دو ملیارد پول می دهند بلکه یک ظرف سوسک لذیذ ایتالیایی هم مهمانم می کنند
حالا نظر شما چیست

نظرات 13 + ارسال نظر
سجاد ام ال بی کی سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ق.ظ http://MLBK.33ir.com

سلام... خسته نباشید... وبلاگ خوبی دارید... من سجاد هستم... اگه با تبادل لینک موافقید من را با نام "سجاد ام ال بی کی" لینک کنید و خبر بدهید تا شما را با چه نامی لینک کنم.... ممنون سجاد

با سلام خیلی خوش اومدی چرا هر چه به آدرس بلاگت رفتم باز نمیشه

آمنه سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.sehr.blogsky.com

شما که جدی نگفتی اینا رو!!!!!!!!!!!!
حالم بهم خورد!

کاملا جدی بود!!!!
حالا از کی حالت به هم خورد؟!
اگر کمی خود را به بیخیالی بزنید میبینید که دلیلی ندارد حالتان به هم بخورد چطور بعضی ها روی آتش راه میروند خوب این هم یک نوعشه دیگه

علی راد سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ق.ظ http://novin21.blogsky.com

سلام
عکس خاله سوسکه نیستش که؟!
خوشحالم کردید که در طرح من شرکت کردید .

قربانت عکس خاله سوسکه را دیگر نشد که بیاورم همین طور آدرس لینک شما رو در همین نوشتار دوباره جهت ادای حق مطلب این کار را می کنم
ممنون از اینکه به ما سر زدی.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ق.ظ

!!!!!!!
با این سرعتی که موفق شدی نظرت رو نسبت به سوسکا عوض کنی به نظرم کم کم حاضری یه بشقاب سوسک ایتالیایی لذیذ و که بخوری هیچ دومیلیادم که نگیری بازم هیچ تازه دو میلیاردم بابتش بدی نه!!!!

در نهایت بت تبریک می گم که این سخت ترین کار که همون فکر کردنه رو انجام دادی حتی اگه فکر درباره خوردن یک بشقاب سوسک البته از نوع ایتالیایی :) باشه

بسیار از حسن نظرت متشکرم در هر صورت سوسک نمادی از سختی های زندگیست که تا حاضر به تحمل اونها نشی میلیاردهای زندگیتو به دست نمیاری

سوفیا چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ق.ظ

اولش منم حالم بهم خورد اما بعد دیدم من که سوسک نخوردم شاید خوشمزه است که نصف دنیا براش سر ودست می شکونن ومی خورنش البته باید بگم خدا نیاره اون روزی رو که من تو خونه ای باغی دشتی سوسک که خوبه از سوسک کوچیکترشو ببینم دیگه بقیشو برای حفظ آبروم نمی گم
راستی به نظر شما سوسک با سس گوجه فرنگی خوشمزه میشه؟ چندش حالم بهم خورد ما اهلش نیستیم انگار

من سس سفید را ترجیح میدهم به همراه فلفل و نمک بسیار اگر به آن کمی هم ادویه مورچه اضافه کنند که دیگر محشر است
خوبه سعیتو کردی حداقل!

وروجک ماجرا چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ق.ظ

یه مشکل کوچولو وجود داره اونم اینه که ممکنه بعد از خوردن اون یه بشقاب سوسک دیگه زنده نباشی که با اون 2 میلیارد حال کنی!!!!

چرا مگه اونایی که دارن می خورن چیزیشون شده تازه از ما هم سالمترند من هم نگفتم سوسک سمی بخورید که اصلا نمی دانم وجود دارد یا نه تازه من مرگ با عزت را به زندگی با زلت ترجیح میدهم !!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ب.ظ


ایندفه واقعا قصد شوخی داشتم امیدوارم که شما هم نسبت به نظر قبلیم حسن برداشت رو داشته بوده باشین:))
از راهنماییتون متشکر ولی من از سوسکا واقعا بدم میاد واسه همینم گمون نکنم که بتونم میلیاردهای زندگیم و بدست بیارم
:((

این هم خوبه که تکلیف خودت رو با ما معلوم کردی!
اما هیچ نگفتی که چرا از سوسک بدت میاد آیا خورده ای و از طعم بدش بیزار شدی یا اینکه کسی را دیده ای از تماس سوسک بیمار شده باشد و یا اینکه بدت میاید چون بدت میاید. تمام فرق من و تو در همین یک نکته است!

مازیار چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ب.ظ http://sarayebishehsar.blogsky.com

سلام دادا
دادا که چه عرض کنم دیگه کم کم درم به عقلت شک می کنم
حالت خوبه
متمعنی سرت جایی رو نخورده
حزیون نمی گی
این چیه
در مورد سوسک اگه دوست داری اون شب که می خوای بیای خونمون برات یه بشقاب سوسک حاضر کنم
خوب ولی اگه این حرفت واقعی ادرس بده مام بریم یه 2میلیاردی حالا کمتر یا بیشتر گیرمون بیاد
چاکریم

به به تو هم که پایه شدی
خیر حرف من کاملا جدی است اصلا هم« هذیان» نمی گویم لااقل خودم اینطور فکر می کنم.
«مطمئنم» سرم جایی نخورده
ما مخلصیم بسیار!

پروانه یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

برای به دست آوردن پول حاضر به گند خوردن نیستم.

سوالی دارم:
شما اگر پول داشتی تنها پول داشتی؟
سوسگ گنداست ؟
البته این بحث با در نظر گرفتن شعر عقاب مقداری حاشیه پیدا می کند که آدم وادار می شود از خیر آن دو میلیارد بگذرد !
در هر صورت ممنونم که نظرتو در این مورد گفتی

پروانه یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

کتاب سمفونی مردگان را دارم می توانم برایتان بفرستم.

شما بسیار لطف دارید. ببینم اگر در کتاب فروشی شهرمان بود که بود اگر نه شما را به زحمت خواهم انداخت

پروانه دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ق.ظ

1.
"شما اگر پول داشتی تنها پول داشتی؟"
منظور شما این است که پول را برای خودم می خواهم؟ باید بگویم اصلن از بحث پول خیلی خوشم نمی آید برای من یک زندگی ساده بس است .

2.
"سوسگ گنداست ؟"

شما نوشته اید:
"یک ظرف سوسک متعفن بد بوی و لجن مال شده بیماری زا"

یعنی بشقاب سوسکی که مورد نظر شماست از این نوع سوسک نیست؟ در دنیا 370000 نوع سوسک وجود دارد.

من در سوال همچین مطلبی رو نیاوردم اما در جواب تصور اولیه خودم رو از سوال بیان کردم و در ادامه کمی تصورم رو تجزیه تحلیل کردن و دیدم از واقعیت بسیار دوره و سعی کردم تا نگاه جدیدی به این قضیه داشته باشم.
من هم از پول خوشم نمی اومد ولی دست به هر کاری زدم نقش پول رو بسیار موثر دیدم.

بابک.پ.25 جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:12 ق.ظ

نوش جانت
یه پزسم واسه من کنار بزار با کرم اضافه
روشم با سس حلزون تزئین کن
دسر پای قورباقه رو هم از قلم ننداز
احتمالا با این تفاسیر بشیم بیل گیتس
بدرود

البته که توی خوردن هیچ وقت کم نمیاری !

nslp سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ب.ظ

بمیرمم نمی خورم
اصلاً فکرشم نمی کنم.
...
در گفتار نمی گنجه

اگه بمیری نمیخوری اگه بخوری نمی میری فرقش همینه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد