ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

چرند و چرند

از سال جدید هم بیشتر از یک ماه گذشته گمونم با این سرعتی که زمان داره میره همین امروز فرداست که ایام شباب به پایان برسه و احساس من اینه که هر روز که از زندگیمون میگذره اون رو برا خودمون سخت ترش می کنیم واین سخت تر شدن اجتناب ناپذیره چرا که آرزوها هی بزرگ و بزرگتر میشن یه روز می خواستم درس بخونم بعدش آرزو کردم مهندس شم بعد از اون یه شغل خوب پیدا کنم بعدش بیام واسه خودم کار کنم و ..........

هیچ جور هم نمیشه بی خیال شد نمیشه یه جا نشست.

و این ها باعث میشه که ما از هم دور شیم از وطنمون کوچ کنیم وقت آزاد نداشته باشیم که دوستامونو ببینیم که خونه باشیم .

نمی دونم چرا کار دنیا این جوریه .

از اون طرف قضیه اومدیم دوست داشتن رو سختش کردیم براش هفت خان رستم گذاشتیم دیو سه سر و از این جنگولک بازی ها . من احساس می کنم که جامعه ما داره از یک بیماری مزمن رنج می بره یک بیماری همه گیر .

در هر صورت الان فصل بهاره و صدای قورباغه ها توی کل بیشه بیچیده .

صدای فریاد یک جوجه غاز هم میاد توی این دل شب انگار مادرش رو گم کرده .

نظرات 5 + ارسال نظر
آلفا چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ق.ظ http://alpharays.blogsky.com/

حق با توست..
ما کلا زندگی و داشتن آرامش رو برای خودمون سخت کردیم..
همه دچار سادیسم و مازوخیسم شدیم..یا داریم به بقیه زخم میزنیم یا به خودمون..
همه توی روزمرگی و گرفتاری گم و گور شدیم..هیچکسی هم نیست ما رو پیدا کنه..
نمیدونم کجایی..
اما خیلی بهم حسودیت شد وقتی دیدم داری صدای غاز و قورباغه گوش میدی..اونم توی بیشه..

خوشحال میشم پیش منم بیای..
دوست تو : آلفا :)

افکارتون دوست داشتنیه

بابک چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ب.ظ

ما همچنان دوستتان داریم اخوی
صدای غورباقه را خوب امدی - یادش بخیر
قورباقه هم نشدیم
:-)
از آلوچه ها چه خبر؟

نمی خواستم دلتو آب کنم ولی خودت خواستی .دیگه هسته هاشون داره سفت میشه ترشن و ترد . ازگیل ما هم رسیده جات خالی برادر

نسیم پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ب.ظ http://tanhatakhoda.blogfa.com

واقعاْ‌حرف دل من بود
چقدر دنیا رو الکی سختش کردی م
ولی اگه سختش نکنیم نمی شه
این می شه و نمی شه ها آدمو زجر کش می کنن آخرش
و زود پیر می شیم
جوانای این دوره واقعاْ پیرن

ف-س شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:44 ب.ظ

شباب عمر عجب با شتاب می گذرد
بدین شتاب خدایا شباب می گذرد

شباب و شاهد و گل مغتنم بود ساقی
شتاب کن که جهان با شتاب می گذرد

به چشم خود گذر عمر خویش می بینم
نشسته ام لب جویی و آب می گذرد

سلام و درود فراوان به دوستان قدیم
خیلی به یادتون بودم برام مهمه که هنوز بهم سر می زنی ایشالا که نتیجه ارشد براتون خیلی خوب باشه دعا می کنم شما هم دعا کنید .
باز هم بیا زود به زود

ف-س دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام
ممنون
آره سر می زنم بت اما همیشه رد پام و نمی بینی:)
آخه گاهی نظری ندارم
امیدوارم از ایام شباب بهترین استفاده رو ببری راستی که زود می گذره واسه منم دعا کنی زیاد

برات دعا میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد