ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

پری

 من پری ها رو دوست دارم

یک بار یکی از اونها بم یه کاسه شراب داد.

از برگ درخت خرمالو  می زد بیرون

اون شب بیشه قشنگ تر از همیشه بود.

نظرات 8 + ارسال نظر
نسیم پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ب.ظ

ای شیطون !
به نظرتون بهشت پری مرد هم داره؟
اسمشو بذاریم gentelman

فک نمی کنم اگرم بشه میشه شیطون پری

بابک جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ق.ظ

آره؟!
خدا نصیب ما کنه
بی مرام لا اقل دو تا عکس بزار کیف مون کوک شه

چاکرتیم چند بار سعی کردم نشد بازم تلاشمو می کنم نمی دونم شایدم به خاطر سرعت کم اینجاست که عکسی آپلود نمیشه

[ بدون نام ] شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ

hi

why do you have such a big delay in updating your web
log?

راستش سرم خیلی شلوغه با این حال وقت میذارم اما سرعت اینجا خیلی کمه و جوابگو نیست.

nassssim سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ

oops
it was nasssim
forgor to introduce my self ....

ok!

نسیم شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام
حال شما ؟
بالاخره جواب کنکور شما چی شد ؟
ایشالا قبول شدین دیگه ؟

همیشه زندگی به مراد دل آدم پیش نمیره
باید دنبال راه های دیگری باشم برایس رسیدن به اهداف

ناهید دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ب.ظ http://www.nahidnurse.blogfa.com

سلام آقا احوالی از ما نمیگیری نگو که با پری ها تو بیشه دارام دارام!! :ی
ارشد چی شد؟

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ب.ظ

!
پس قبول نشدین !
خوب ایرادی نداره
این بار با همه مضاعف بخونید
ایشالا که قبول می شین ...
منم براتون دعا می کنم و از دور براتون انرژی می فرستم .
شمام دعا کنید من قبول شم
چون حوصله ی خوندن مجد د اصلاً ندارم
به فاطمه خیلی سلام برسونید و از طرف من بوسش کنید
فعلاً‌بای

[ بدون نام ] یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ

بازم یادم رفت معرفی کنم
نسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد