ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

این روزها

این روزها برا هر مرد جوونی به سن و سال من روزای سختیه.نه بذار بهتر بگم این روزا خیلی خاصه .در واقع شایدم این روزها تعبیر درستی نباشه. شاید بهتره بگم این سالها.روزهایی که نه مسئولیت یه زندگی به دوشته و نه میتونی مدعی باشی که کاملا فارق از بار مسئولیتی . چون هر چند هنوز خونواده ای تشکیل ندادی اما دیگه باهاس شرایط لازم برا این کار رو مهیا کرده باشی.

یه چیز دیگم این وسط هست و اون برنامه ها هدفای بلندیه که داریم و برا رسیدن به اونها تا اینجا زحمت کشیدیم و حالا یه همت و کار مضاعف! ده ساله ای می خواد تا بتونی آرمان هاتو محقق کنی . واین کارکلی هزینه داره . این کار مسئولیت داره . هزینه ای به مراتب بیشتر از یه خونواده داشتن یه خونه داشتن.اما هنوز اول راهی هنوز به اون بازدهی لازم نرسیده کارات . هنوز نمی تونی بگی که کارات رو رواله یا زندگیت رو غلتکه. مجبوری برا اینکه ایده هات محقق شه خرج کنی خرجی بیشتر از اونچه که در میاری. الانم که نتیجه ارشدم خراب شده این یعنی یه سال دیگه باهاس بخونم این یعنی یک سال دیرتر به هدفم میرسم این یعنی یک سال دیرتر امنیت مالی پیدا میکنم این یعنی اگه قراری بود دیگه  نیست . این یعنی همه چی افتاده عقب . و من فقط به همه این چیزها نگاه می کنم و به خودم می گم تا خدا چی بخواد. روزها میرم سرکار و عصر ها بر می گردم خونه و توی ساعات اضافی میرم دنبال ایده های خودم کارهای خودم . فقط تنها چیزی که برام مسلمه اینه که وقتم نباید هدر بره . زندگیم انگار روحی نداره اما می تونم تحمل کنم ولی فقط تحمل می کنم همین!

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ

آخی جیگرم کباب شد
چقدر دپ بود
ولی واقعیت رو گفتین
به هر حال هر ساختمون محکمی (زندگی و خرج و ومخارج زندگی مشترک) اگه بخواد درست بنا بشه باید پی درستی براش ریخت که اون به کندن (جون) بیشتر نیاز داره
من مطمئنم اگه امسال قبول نشدین حکمتای خییلی زیادی توش بوده که شاید یه روزی خوشحال شین از فهمیدنش
و میتوونه یکیییش این باشه که عمق و پایه تحصیلیتون قوی تر یشه و برای دکتری خیلی زود قبول بشین
شایدم
قراره با یکی که اونم اون سال قبول میشه به پست هم بخورین و تحت تاپیر تفکراتش قرار بگیرین ....
به هر حال
هر چی اتفاق میوفته به نفع ماست
شاد باشید و همیشه امیدوار
مواظب روحتونم باشید

ممنونم از همدردی شما .بله حق با شماست . در هر صورت تو هر وضعیتی از زندگی باید شرایط بهینه ای رو فراهم کرد حالا میخواد موفقیت باشه یا به ظاهر شکست.

ف-س دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ق.ظ


بله اولش سخته اما همینکه با شرایط جدید رو غلتک بیفتین مشکلات خود بخود حل میشه البته حال منم بهتر نیس!
ملاحظه فرمودین که این دوست گمنام بالایی حق مطلب رو به کمال ادا کردن واسه همین من فقط می گم ایضا.

ایضا به روی چشم باز هم صبر می کنم

ناهید دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ق.ظ http://www.nahidnurse.blogfa.com

سلام کورش
میشه از همین امسال هم کلی درس گرفت و به کلی جاها رسید
منتها مثل من هدرش نده
اه اعصابم از خودم خورد ممیشه

تو که حالت از منم بدتره حالا ناراحت نباش درست میشه ایشالا

مازیار دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ http://sarayebishehsar.blogsky.com

سلام دادا
بیخیل انه داغونی
چندوقت شماره ول حکردمه اتی چه بینی
بابا زندگی پیش شورنه
غمتم نوه
بابا همین الانشم خیلی ها دوست دارننه جای تو باون
انه کم نیار
تو کم بیاری ادمایی مسه ما دیگه فوحا
اقایی
بای

چاکریم
ما به پشت گرمی شما دل گرمیم!
ویمه تره

دوستی دلش برای تو تنگ شده چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ق.ظ

سلام محمدجون ما برای وظیفه درس میخوانیم نه برای نتیجه .این یه اصلیه که نباید به اون هیچ وقت سرسری نگاه کرد و بااین تفکر که آبم چی میشه و نونم چی میشه ...؟که نمیشه زندگی کرد .ممدجون...به گذشته ات نگاه کن چی بودی و چی شدی ؟خیلیها حسرت تو رو میخورند .به قول یکی از علما به جهنم دنیای ما خراب شد بگذار آخرتمون سالم بمونه .البته این حرفهارو کسی تحویل نمیگیره ...میگن بابا تو هم دلت خوشه ...آدم چی بگه به اینا حلوای تنتنانی تا نخوری ندانی ... خلاصه روزی ادم معین په آدمی که بیش از اندازه زور میزنه فقط کفش خودشو پاره میکنه...موفق باشی

راستش هیچ وقت نخواستم به جایی برسم که دیگران حسرتش رو بخورن. همیشه خواستم اونجایی باشم که دیگران حتی به ذهنشون هم خطور نمی کرد.
ایکشال! نداره یه کاریش می کنیم

بابک شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ق.ظ

باز تریپ زدی که دادا
این لوس بازیا رو در نیار بشین سر زندگیت، شعار های کار و همت و اینا رم بزار واسه بقیه
دنیا که به آخر نمی رسه ، زمان کنکور کارشناسی یادت رفته؟
تلاش تلاشه
اهداف و برنامه هم هیچ تصمینی واسه رسیدن بهش نیست مکه اینکه نو در حال خوش باشی
نه مثه اینکه خودم باید بیام خدمتت برسم ...
تا دو هفته دیکه احتمالا میام
فعلا بای

عالیه پس زودی می بینمت

[ بدون نام ] یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ب.ظ

من که همش یادم میره بگم کیم !!!!
من نسیمم
اونی که نوشته آخ جیگرم کباب شد<<<<
بابا جان مطلب بذار بخوونیم
مشتریاتون می پرنا !!!
مطلب بذار بخونیم
مطلب بذار بیکاریم
(با آهنک خوانده شود)

شما که خیلی تابلویی!! نیاز به معرفی نداری
خیلی چاکریم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد