ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

عاشقانه

دوست دارم 

ازم نپرس چرا 

چون برا این کار دلیلی ندارم 

چون نمی خوام دلیلی برا این کار داشته باشم 

تا بدونی اگه روزی همه دلیلای عالم از بین رفتن  

باز هم دوست دارم

نظرات 10 + ارسال نظر
صدف پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ http://www.istgah.asantabligh.com

سلام خوبی ؟ وبلاگ قشنگی داری !یه سری هم به ما بزن ...هرچی دلت می خواد تو سایت من هست ممنون ازلطفتون راستی یه موقع واسه تبادل لینک اونم با (جایزه ویژه)اگه موافق بودی به این آدرس مراجعه کن گلم http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.phpl

صدف پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ http://www.istgah.asantabligh.com

سلام خوبی ؟ وبلاگ قشنگی داری !یه سری هم به ما بزن ...هرچی دلت می خواد تو سایت من هست ممنون ازلطفتون راستی یه موقع واسه تبادل لینک اونم با (جایزه ویژه)اگه موافق بودی به این آدرس مراجعه کن گلم http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.phpl

[ بدون نام ] جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ


نه
دوست داشتنی که پشتش معرفت نباشه عبثه

البته آره هم می توونم بگم چون اکثر آدما اینجوری ان که برا دوس
داشتنشون دلیل ندارن ....

ولی نمی دوونه آدم منطق رو قبول کنه یا هنجار جامعه رو !!!

بعصی وقتا قشنگیش به اینه که آدم وقتی یه مطلبی رو خووند اصلا نظر نذاره ...
قبول دارین؟

......

نسیم جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ

بازم یادم رفت اسممو بنویسم...

بابک دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ب.ظ

چته بچه؟
عجیب غریب شدی باز!!!

سلام بابایی کجایی
نه بابا خبری نیست همه چی ریدیفه
پس کی با قدوم مبارکتان مارو سرفراز می فرمایید

مثل هیچکس چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:49 ب.ظ http://paaeez.blogsky.com

خوبه باز میشه فرقی بین دوست داشتن و عشق قائل شد

بله همین دوست داشتن!!!

یه دوست که دورادور تو رو میبینه اما یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ

فکر کنم یه کمی تو عالم هپروت سیر می کنی یا تو رو بردند به اون عالم .آخه مگه میشه آدم بی هدف کسی رو دوست داشته باشه .آدم همسرش رو هم نمی تونه بدون هیچ دلیلی دوست داشته باشه،آخه اگه یه کسی بره خواستگاری یه دختر مورد علاقه اش ،دختره بگه به من علاقه داری یا نه؟ و اون هم حرف شما رو بزنه،معقولانه به نظر می رسه؟ خیلی خوبه آدم توی فضای واقعی زندگی کنه نه خیالی... دوست بدار فرشته را چون که فرشته است

دوست بدار فرشته را چون که فرشته هست .این همه حرفیه که من زدم
اما عالم هپروت شاید

یه دوست که دورادور تو رو میبینه پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ق.ظ http://دلت تو@yahoo.comسر کاری

یه سئوال دارم ازت زندگی دنیا به چه دردی می خوره؟؟؟
جواب میخوام

نمی دونم اما برا من هیجانش جالبه

ف-س جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:01 ب.ظ


دوست داشتن و دوست داشته شدن هردو لذت بخشه چه با دلیل چه بی دلیل
ولی
با دلیلش بهتر و پایدارتره چون خیلی زود دلیل هایی برای دوست نداشتن پیدا میشه و دلیل های دوست نداشتن بر بی دلیلی دوست داشتن غلبه می کنه و این یه حقیقته.

حرفم اینه که دوست داشتن نباید وابسته به دلیل باشه به خاطر همون چیزهایی که گفتی ممکنه دلیلش از بین بره و یا دلیل دیگه برا دوست نداشتن بیاد. من یکی رو دوست دارم که زیباست و روزی این زیبایی از بین میره یکی رو دوست دارم که وفاداره اما روزی ممکنه به من خیانت کنه یکی رو دوست دارم که پولداره اما روزی ممکنه فقیر شه یکی رو دوست دارم که عاقله اما یه روز ممکنه عقلش رو از دست بده همه این دوست داشتنها یه روزی احتمال از بین رفتنشون هست . اما اگه یکی رو دوست داشته باشی با وجود دلیلای زیادی که برا دوست نداشتن هست .

نسیم دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ http://tanhatakhoda.blogfa.com

کاهی آدم سفسته (املاش درسته ؟) می کنه ولی به جای به جواب رسیدن داره دور خودش تار عنکبوت می پیچه !
عمرن بتوونی کسی رو تا آخرش دوست داشته باشی ! چه برسه به این که بخوای دلیلایی که آوردی و نیاوردی رو حفظ کنی ....
فقط خداست که بدون دلیل از اولش تا آخرش دوستش داریم اونم دلیل داره چه درست چه غلط چه کم چه زیاد...
این بار اسمم یادم نرفت!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد