ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

عهد نهان

دل من را ربودی دوست دل من ارمغانی بود 

نفسم  را بریدی دوست که ای کاشم امانی بود 

به جان پاکت ای دلبر که در ایام مهجوری 

ز یادت سالها بر من همه روزش چو سالی بود 

تو گویی هجر دلداران بود این رسم روزگاران 

که هر عاشق که دیدم من به دلش آه و فغانی بود 

دل عاشق برا آن است که هر روزش بسوزانند 

و خاکستر دهندش باد نگویندش زمانی بود 

کنم خواهش تو را ای دل اگر هر روز می سوزی  

دل شیدا مگیر از من که من را دلستانی بود 

بدیدم دوش در خوابم که پیری این چنین می گفت 

تو سر عشق از بر کن که بر تو داستانی بود 

و در خوابم ز حرف پیر ز خواب غفلتم جستم 

چو فهمیدم که با دلبر مرا عهد نهانی بود 

۸۳/۹/۹

نظرات 3 + ارسال نظر
بابک چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ق.ظ

یاد باد آن روزگاران یاد باد
هــــــــــــــی بادش بخیر محمد
اون موقع ها واسه خودت عارفی بودی

ما هنوز هم واسه خودمون یه پا عارفیم فقط عرفانمون عوضی شده!

نسیم پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ق.ظ http://tanhatakhoda.blogfa.com


قشگ بود

شما لطف دارید

نسیم یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ب.ظ

عجب !
پس عرفان م عوض می شه ! !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد