ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

عاشقانه

دوست دارم 

ازم نپرس چرا 

چون برا این کار دلیلی ندارم 

چون نمی خوام دلیلی برا این کار داشته باشم 

تا بدونی اگه روزی همه دلیلای عالم از بین رفتن  

باز هم دوست دارم

همه یک لحظه ست

تمام زندگی آدم تحت تاثیر یک لحظه ست.

لحظه ای که برا اولین بار چشای خواب آلودتو باز می کنی و تصمیم میگیری بیدار شی یا اینکه بازم بخوابی!

اگه بخوابی شاید ۵دقیقه بعد یا یه ساعت دیرتر بیدار شی با اعصابی خورد. بعدش میری دستشویی و چون همه آدما ۵دقیقه تا ۱ ساعت دیرتر از خواب بیدار میشن شما ناچاری دقایقی چند تو نوبت بمونی . بعدش لباس می پوشی از خونه میزنی بیرون.چیزی که میبینی شهری پر از آدمها و ماشینها و دقایق طولانی توی ترافیک پشت چراغ قرمز ها نگاه غضب آلود رئیست استاد.

اما اگه تصمیم بگیری در اون لحظه چشاتو باز نگر داری . با خیال راحت میری دستشویی بعدش یه چای تازه دم. سر ساعت از خونه میزنی بیرون خیابونای خلوت چراغای سبز سلام استاد!

این روزها

این روزها برا هر مرد جوونی به سن و سال من روزای سختیه.نه بذار بهتر بگم این روزا خیلی خاصه .در واقع شایدم این روزها تعبیر درستی نباشه. شاید بهتره بگم این سالها.روزهایی که نه مسئولیت یه زندگی به دوشته و نه میتونی مدعی باشی که کاملا فارق از بار مسئولیتی . چون هر چند هنوز خونواده ای تشکیل ندادی اما دیگه باهاس شرایط لازم برا این کار رو مهیا کرده باشی.

یه چیز دیگم این وسط هست و اون برنامه ها هدفای بلندیه که داریم و برا رسیدن به اونها تا اینجا زحمت کشیدیم و حالا یه همت و کار مضاعف! ده ساله ای می خواد تا بتونی آرمان هاتو محقق کنی . واین کارکلی هزینه داره . این کار مسئولیت داره . هزینه ای به مراتب بیشتر از یه خونواده داشتن یه خونه داشتن.اما هنوز اول راهی هنوز به اون بازدهی لازم نرسیده کارات . هنوز نمی تونی بگی که کارات رو رواله یا زندگیت رو غلتکه. مجبوری برا اینکه ایده هات محقق شه خرج کنی خرجی بیشتر از اونچه که در میاری. الانم که نتیجه ارشدم خراب شده این یعنی یه سال دیگه باهاس بخونم این یعنی یک سال دیرتر به هدفم میرسم این یعنی یک سال دیرتر امنیت مالی پیدا میکنم این یعنی اگه قراری بود دیگه  نیست . این یعنی همه چی افتاده عقب . و من فقط به همه این چیزها نگاه می کنم و به خودم می گم تا خدا چی بخواد. روزها میرم سرکار و عصر ها بر می گردم خونه و توی ساعات اضافی میرم دنبال ایده های خودم کارهای خودم . فقط تنها چیزی که برام مسلمه اینه که وقتم نباید هدر بره . زندگیم انگار روحی نداره اما می تونم تحمل کنم ولی فقط تحمل می کنم همین!

Mother

Why mother is so special:
When I came home in the rain ,
Brother asked why don’t you take an umbrella.
Sister advised, why didn’t you wait till rain stopped.
Father angrily warned, only after getting cold , you will realize.
But Mother , while drying my hair , said, stupid rain! Couldn’t it wait , till my child come home?
That’s MOM