ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

ایالت کاسپین

بیایید طرحی دهیم برای رونق آفتاب برای روشنی ماه روانی آب

بیشه سر از نگاه برادرم حسین


آقا این بیشه سر که میگی کجاست؟ راستشو بگو وجود خارجی داره؟

اصلن امکان نداره یه جایی به این زیبایی هم وجود داشته باشه!حرفشم نزن . من باور نمی کنم

مگه میشه یه جایی به این زیبایی به این قشنگی هم باشه و ما خبر نداشته باشیم!




بله حاجی یه همچین جایی هم وجود داره !بترکه چشم حسود!




خلاصه اینکه داریم حالشو میبریم





بله!



عجب!!!



برای اینکه دلتون بیشتر آب شه میتونید از نگاه بابک به بیشه سر نگاه کنید

بعدشم بیخود از ما آدرس مادرس نخاین که ما روستاییا ساده ماده نیستیم که به شما آدرس مادرس بدیما!!!!


نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ب.ظ

زیبا بود ولی احیانا پشت به بیشه سر نایستاده بودین؟
پس خونه هاش کو؟
خوشبحالتون

یه چیزی تو همین مایه ها البته بیشه سر بیشتر از خونه زمین زراعی داره
هر چند تا سالهای نه چندان دور بیشتر از زمین زراعی خونه خواهد داشت

mostafa malek جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.mosafamalek.blogfa.com

salam mard. chetori ya behtari
be manam adres nemidi
che harkate pasti
sh sha sha sha shah shah..........
agh jome ayandeh hame nekaiim radif kon bia
mese inke khabaraiih
mehrdadam miad
khabar bede ba sms
khosh bashi

وروجک ماجرا شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ق.ظ

ای بابا بد جوری دل ادمو میسوزونین . خوشبحالتون حداقل وقتی از ادمای این دنیا دلتون میگیره یه جایی دارین بهش پناه ببرین . البته ما که به عکساشم دلمون خوشه.

تازه کجاشو دیدی حالا که زمستونه
بهار فصل بیشه سرگردی من و بابکه منتظر اون عکسا تو وبلاگ اینجا بیشه سر باشید

سوفیا یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام شما بیشه سریا یک کم بدجنسید من که سالی چندبارمهمون روستای قشنگتون میشم یه باراین جاهارونرفتم نکنه محیطش پسرونه است؟کسی مارونمیبره تازه شب گردیاش یکی از آرزوهای منه که متاسفانه کسی برای برآورده شدنش کاری نمیکنه راستی عید قربان وغدیرهم پیشاپیش مبارک

شما رو به شب گردیهای بیشه سر توصیه نمی کنم چرا که می ترسم شما هم به سرنوشت منو بابک دچار شین
یک حس ناسیونالیستی شدید در من باعث میشه که هر جای زیبایی رو بیشه سر خطاب کنم حتی گاهی اوقات باور میکنم که بابل جزو هومه بیشه سره
این عکسای زیبا هم مربوط به روستای عزیزک همسایه بیشه سر هست
کباب عید قربان بر همه نوش جان

خرمگس جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام
از طبیعت زیبای شمال بیشتر برامون عکس بذارین ما که میایم شمال که پوست می شیم شماهام که ساده ماده نیستین آدرس مادرس بدین ما مجبوریم به لذت بردن از طبیعت به طور مجازی قناعت کنیم!

به روی چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد